Vårruset igår

Jag var med på vårruset igår med kompisarna M och J och Ms jobbarkompisar.
Jag var ganska taggad i kroppen kände jag hela dagen, och gympapassen från höst vinter och vår har nog gjort sitt för jag joggade mig runt hela rundan.
Jag gick några få gåsteg när det va en brant uppförsbacke och på ett par andra ställen, men annars kände jag att jag kan likaså jogga lätt som att gå.

När jag närmade mig målet såg jag klockan 49 minuter och jag såg sekunderna ticka och precis när jag gick igenom blev klockan 50 min.
Men sen ska man dra av.
En som stod precis brevid mig säger att vi startade kvart över 7 och isåfall har jag sprungit detta loppet på 35 minuter!

Men jag tror att jag sprang det på mellan 35 och 40 minuter.

Jag sprang förbi massa folk hela tiden och jag fattar inte att folk som inte ska springa startar i första och andra gruppen.

Jag trodde aldrig att jag skulle springa såhär mycket som jag gjorde och jag är väldigt stolt över mig själv.
Och nästa gång kommer jag vara ännu mer taggad.... =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0