Fredag 7/1 2011

Nu är det 2011 och jag höll nästan på att skriva 2001 men det var faktiskt 10 år sen nu...

Med det nya året har jag också börjat på ett nytt jobb. Jobbet innebär matlagning!

Jag har ju egentligen letat efter ett sånt jobb sedan jag gick ut gastronomi för 2 år sedan, och nu har jag ett, fast och allt.

Så nu hoppas jag bara att jag kommer trivas riktigt bra på det, det hade ju varit kanon.

Jag ska jobba kväll idag så jag ska köra hemifrån om en timme ungefär.

Jag kommer ha semester över sommaren =)

Där är stängt i 6 veckor så jag ska helt klart passa på att vara ledig hela den tiden, iallafall i år eftersom jag inte har haft semester någonsin nästan... Jag har bara haft en vecka i taget och det håller inte...
Jag längtar till sommaren nu!

Men vi ska ha en liten fusksemester först nu om två veckor, då ska vi till Sälen, det ska också bli riktigt skönt

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0