Innan jobb!

Snart ska jag gå och duscha för jag ska jobba e.m. idag. Vi ska vara 2 pers i köket och vi ska ha en filébuffé med fläskfilé till några och kycklingfilé till några.

Nu jobbar jag äntligen som kock och det går hur bra som helst.
Det som jag kommer vilja göra mer av sen är liksom en finare matlagning så som vi gjorde i skolan men det kommer kanske igen sen.

Vi är lediga 7 veckor på sommaren och då om man vill kan man gå in och jobba säsong på någon fin restaurang, men i år ska jag bara vara ledig i 7 veckor. Hur gött kommer inte det bli då???
Strandeeennn here I come!

Min provanställning går ut denna månaden så jag tänkte fråga sen hur de tycker det har gått och om de är nöjda med mig =) Klart de är... =P

Förresten jag köpte ett sånt startkit med mineralsmink i veckan.
Det ingår tre fina penslar och olika puder och conceler m.m.
Jag tycker det blir så snyggt så man inte behöver ha något annat smink på sig och man kan sova med det som jag brukar göra annars också... Så det är nog något för mig.

Någon som har det setet också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0