Min träning =)

Jag brukar träna en eller två gånger i veckan. Alltid en gång men varannan vecka 2 det beror på att jag jobbar kväll varannan vecka.

För det mesta går jag på step up, men kan även gå på gympa och innan gick jag på boxning.

Boxningen går jag inte längre på för det tar mest på armarna, och inte på hela kroppen, vilket jag tycker är dåligt, det bästa är en träning som är på hela kroppen. Benen, magen, armarna, allt!

Den allra bästa träningen jag har gått på är medelgympa friskis och svettis.

Där går man igenom hela kroppen, man gör styrkeövningar och smidighetsövningar blandat med kondition.
Jag kan tänka mig att den träningen är otroligt bra för hälsan.
Då ska man gå ett par gånger i veckan, kanske 2-3 gånger i veckan under ett halvår eller ett år och sen kan jag intyga att man har en snygg kropp efter det och en bra hälsa.

Jag har själv märkt stor skillnad på min kropp. År 2008 gick jag på gympa 2-3 gånger i veckan, under ett år. Kroppen blev snyggare, jag kunde gå i en bikini utan att skämmas, ha linnen och se snygg ut i det, ha shorts och tycka att benen va rättså snygga

Och dessutom hade jag ett normalt blodtryck, och bara det gör ju att man vill fortsätta.

Mitt mål nu är att gå ner några kilon, och fortsätta att träna för det kommer jag aldrig sluta med!

Synd bara att terminen snart är slut... =( då vet jag inte hur jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat Carina! Men du kan ju träna på friskis i stan under sommaren och kanske försöka springa eller nåt upp till?

2011-04-13 @ 19:01:29
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0