Lite irriterande

Idag skulle jag och pappa kanske fiskat. Men han går inte att få tag på och dessutom mötte jag honom igår i bilen, och då skulle han visst åka och fiska, jag var ledig och allt, jag kunde hängt med...

 Dålig stil tycker jag.

Denna dagen går i irritationens tecken.

Jag köpte en ny mobil igår, och i morse kom jag på att vissa grejer helt plötsligt försvunnit från den och det har varit ganska störigt hela dagen, men Mathias sa att jag har ju bytt minneskort! Ja just f-n!

Mest är jag nog irriterad för att jag inte har nåt speciellt att göra idag (jag ska söka ett jobb när jag samlat mig ett jobb som hade passat mig skitbra...!)

Igår var jag och M..... på boxning.

Hade jag gått på boxning idag så hade jag drämt till ordentligt kan jag säga...

Men iallafall var det kul med boxning, kul att träna.

Ha en bra dag, ska se om jag snart skriver ansökan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0