förrvirring i allergijungeln

Idag har jag kört ut brödet, och det var en händelse idag som jag har tänkt på hela dagen som har stört mig rättså mycket, men det är för långt för att dra här...

Innan jag körde hem så körde jag inom K o E och tiger och fikade! Det var jättemysigt.

Sen har det inte hänt mycket... Men jag har gjort en nyttig sak, jag har kört till återvinningen, och jag har varit hos optikern.

Numera ska jag ha sånna linser som man kan sova med! Men jag ska inte sova med dem, men det är sånna bra.

Och om någon månad ska jag köpa ett par snygga nya glasögon, som jag ska använda mer, så jag ska alltså bli en glasögonorm framöver.

Jag vill ha ganska markanta svarta glasögon, jag tycker det är skitsnyggt, men jag får se vad jag passar i.

PuSs Å KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0