Hej bloggen!

Nu var det sååå längesen jag skrev här, men det är ändå människor som kollar på min blogg varje dag, och det är ju roligt.

Jag har nästan glömt bort denna bloggen, men jag tror att anledningen är att vår bärbara dator har kapsejsat... Så då blir det inte att man bloggar lika mycket.

Jag kan ju berätta om odlingen jag har skrivit om innan, det har inte blivit något... Några solblekta sockerärtor och dill är allt som har blivit, så att ska jag göra det till nästa år så får jag nog läsa på lite bättre.

Idag lagade jag laxpudding med skirat smör.

Det är skivad lax, skivad potatis och gul lök varvat i en form och äggstanning med dill i som täcker, och in i ugnen tills det har stelnat och potatisen är mjuk

mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0