Uppdatering =)

Hej bloggen, idag är en ganska tråkig dag... Jag är bara hemma å gör småsaker, jag hade mycket hellre jobbat faktiskt... Men så är det.

Jag ska gå ner snart och klippa sönder riset som vi har liggandes i källaren så vi kan elda med det.

Spännande va?

Igår var jag i Ängelholm 3 gånger... Jag har köpt träningskort där nu, bara för en månad så går jag med svägerskan! Och det är så mycket roligare att gå med någon.

Men först på dagen så körde jag in till Ängelholm för att kolla lite i affärer.
Svägerskan var med på detta också. Sko Rönne har jättefina skor, och jag har bestämt för mig själv att när jag får tillfälle en månad så ska jag lägga undan 1500kr och åka in dit och handla de vinterskor jag vill ha. (de flesta jag ville ha kostar mellan 700-1200) och då är det bara att handla =)

Man kanske skulle åka och handla pumpor idag???

Puss å kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0