Sugen på att skriva

Ibland känner man för att skriva här, ungefär som man är sugen på att skriva vanlig dagbok ibland, man vill skriva av sig! Sillnaden är att det kommer ut på internet...

Idag ska jag träffa min mamma, vi ska planera till smörgåstårtorna som vi ska lägga ihop imorgon. Vi ska planera och handla idag.

Det är till 70 pers men det vi gör kommer vara 80portioner.

Så denna veckan blev full för mig... Idag handla m.m. Imorgon lägga ihop dem, på onsdag garnera dem, på torsdag ska jag och två tjejer från Gastronomiklassen äta på Gastro!

Det ska bli sjukt kul med Gastro, det är Gastroluncherna nu,det är trerätters lunch som kostar 179 (tror jag). Så klassen som går där iår står på Gastro och sliter nu.

Man kommer ju träffa de som jobbar på Gastro också, och förhoppningsvis kommer vi träffa Kalle min favorit!
Det är kökschefen där och han som också var vår lärare i köksämnena.
Sen är där ju hovmästaren som brukade kalla mig för rosenkind...
T.o.m. när jag bokade bordet sa han: Nämen det är ju lilla rosenkind...

Och förhoppningvis kommer vi få tre supergoda rätter

Ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0