En lugn dag

Idag har det varit en oförskämt lugn dag.

Jag har varit hos frissan iallafall något.

Också har jag kollat upp vem som kan sälja stora rektangulära smörgåstårtbottnar... För nästa onsdag ska jag och min mor göra smörgåstårtor till 70 personer, och det är så att man får inte baka brödet själv hemma och man får inte heller göra dem hemma utan de ska göras i ett godkänt kök.

Det är röda korset som ska servera dessa sedan,till de gamla människorna på boendet =)

Ja så ligger det till, kanske inte jätteintressant att läsa.

Men en annan sak som har hänt idag, jag har gjort en god järning. Jag har skrivit ett mail till en gammal kompis som verkade behöva hjälp...

Det kan ju vara något, kan man göra något så kan man.

Nu ska jag fortsätta min lugna dag.... Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0