Bloggiloggi

Sitter o dricker kaffe nu. Jag var ute och promenerade i skogen för ett tag sen och snart ska jag köra ut till bjärehemmet och lägga ihop smörgåstårtorna.

Igår var jag hos barnmorskan och jag har för högt blodtryck för att använda p piller...

Det är den dagliga motionen som gör blodtrycket lägre, det är därför jag har promenerat idag, men nu har jag jobbat ganska lite en månad så det har kanske gjort mycket, vet inte vet att det ligger i släkten också.

Samtidigt är det faktiskt en lättnad att sluta med riktiga p piller. Eftersom jag har ett högt blodtryck så känns det inte så säkert att hålla på att proppa i sig grejer som höjer mitt blodtryck, det kan ju sluta med att man får en propp.

Till något annat, jag och min kompis M börjar planera för en spakväll på erikslund.
Vi har inte bestämt riktigt allt än, men det kommer bli i Oktober eller November.

Puss =X


Kommentarer
Postat av: Malin

ja, gott ska det bli med värsta spakvällen=) ska in och spana där nu och ringer dig sen. kram

2009-10-13 @ 17:42:38
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0