åååh

Jag är så trött på detta nu, det har jag varit hela veckan, jag hatar att vara hemma såhär mycket...
Jag ska ringa på ett till extrajobb idag så får vi se vad som händer med det, om det är intressant, och om jag är intressant =) Hoppas det kan bli något

Förra månaden och månaden innan fick jag alla fredagar att jobba, men nu helt plötsligt två fredagar i rad så är där inget jobb till mig, utan att jag liksom har fått reda på vad förändringen är eller vad som hänt.

Det e jävla schysst sånt tycker jag...

Jag är så irriterad, arg, ledsen, allt jag gör här hemma resulterar i att jag blir arg.

Jag är verkligen inte personen som ska vara utan jobb.

Inatt gick jag upp för jag kunde inte sova, det är ju inte så konstigt, om man inte blir trött så kan man inte sova heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0