En tidig morgon

i morse var jag uppe i tid, jag gick upp vid 3 inatt för att vara med konditorn.
Jag visste inte hur det skulle bli idag för han har vissa dagar som han är sur och om han har mycket att göra så är han stressad.

Men jag kom dit och började liksom jobba med det han sa och han visade o.s.v. jag snappade upp allt vi gjorde idag. Han var jätteglad.

Han förvandlades från en sur person till en riktigt mysig människa =) Och det var riktigt kul!

När jag kom hem tände jag kaminen och deckade i soffan =)

Ikväll vet jag inte vad som händer, tror jag ska köra ut och handla några flaskor vin så man har hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja, massagen kommer nog göra susen!! Var det kul att baka då?

2009-11-06 @ 16:33:09
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0