brödbudet

Idag och imorgon jobbar jag med att köra ut brödet på jobbet.
I morse lastade jag in backarna i brödbilen och sen skulle jag köra iväg.
När jag kom in i bilen insåg jag att sikten var 0!
Det är en sån bil som inte har någon ruta bak, man måste följa backspeglarna när man backar.
Och när jag kollade i dem så såg jag ingenting.
Det var beckmörkt ute och det regnade... Och inget ljuse nånstans.
Så, jag tog min bil istället! Så fick det bli och jag kommer nog göra det imorgon också.

Jag kollar på förkväll nu, idag är det den bästa dagen, med en som "gör om sig" också kommer Elin Kling och berättar om mössor å vantar, jag som ska köpa det till vintern =)

Ha de

Kommentarer
Postat av: Malin

men hur blir det med bensin då? får du ersättning för det?



men dina fina vantar du hade på krogrundan då? är de uppslitna och tråkiga nu kanske?

2009-11-17 @ 10:37:16
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0