Sommar

Det har varit sommar nu ett par veckor i sträck, och det har varit trädgården i fokus nu när det har varit varmt.
Jag har fått 4 tomatplantor av grannen som jag ska odla upp som nu står i växthuset.

Mathias har satt sten runt hela huset, och han har börjat sätta i ett hörn också där vi ska ha runda rabatter.
Stenarna är strandstenar från torekov som vi har fått från en vi känner.
Det syns att de är strandstenar, de är mjuka att gå på barfota och blir jättevackra när de blir blöta.

Snart ska vi börja med fönsterna och klä om och måla...

Helgen som kommer, ska bli riktigt kul, på lördag ska jag på möhippa, som kommer vara hela dagen från 9 på morgonen till natten.

På söndag är det postrånevandringen, man vandrar härifrån och upp på åsen till Margetetorp,

Vi har varit med tre gånger innan och varje gång har jag blivit ordentligt solbränd, vilket är en utav anledningarna till att jag går med, så är det fint väder så ska jag gå.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0