smart då...

Jag har inte fått in min lön än... Det är väldigt mycket försenat om man säger så, det är 10 dagar försenat. Tänk om jag hade bott själv hur skulle det gått när man planerar in att man ska få några tusen därifrån och sen den 25:e så kommer den inte... Det är jävligt lågt
Det är nog det absolut sämsta en arbetsgivare kan göra mot sina anställda för man tappar förtroendet helt.
Och sen när man påminner dem och den inte kommer in då heller då blir man ännu mer ledsen...

Jaja nog tjatat om det.

Idag måste jag köpa linsvätska, den är finito kunde kanske planerat in det i Ängelholm och gått inom svägerskan då också... Hmmmm

Fika De e najs! Men hon svarade inte

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0