Matmässa igen

Har varit på matmässa idag igen, och samma ställe som sist Göteborg.
När vi åkte upp så skickade min chef ett sms om jag kunde jobba. Jag har inte fått hela lönen så då skrev jag tillbaka att jag inte tar fler dagar innan jag har fått lönen.

Så nu vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska diskutera detta... Jag hatar sånthär och jag känner mig lurad.

Ett rykte sprider sig lätt, det är bäst att man som chef sköter sig...

Om två helger blir det bröllop, det ser jag fram emot =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Malin

bra att du står på dig, va dumt att ni kommunicerar via mess, kan lätt bli så fel då.



hoppas du får lönen snart.

2009-05-19 @ 20:50:51
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0