Lycklig

Jag måste bara skriva om hur lycklig och hur bra allt känns just nu.
Nu precis ringde kökschefen från Sand och frågade om jag vill jobba på lördag... Alltså betyder det att jag kommer få jobb där framöver... Jag ska ju på bröllop på lördag så jag var tvungen att tacka nej, tyvärr.

De skulle ringa mig framöver igen.

I skolan känner jag mig lycklig när jag får arbeta med detta och jag känner att jag gör framsteg

Senast vi hade matlagningsprov så blev min förrätt perfekt, jag fick mycket beröm för den,och sånna saker blir jag också riktigt glad över

Ja, mest ville jag väl skriva om Sand men också att detta känns väldigt bra...

Kommentarer
Postat av: Malin

åh va kul =)

2009-05-28 @ 15:34:40
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0