Hemma i stugan =)

Idag gjorde jag skriftligt fackprov, och efter det fick jag ont i huvudet, sen när jag kom hem sov jag en runda och huvudvärken gick över.
Sen har jag haft en liten testing testing kväll här hemma. Jag har gjort maränger, crème Brûllée har precis kommit ut ur ugnen nu, så när de har svalnat så ska jag bränna av dem. Jag fick en brännare av Mathias på alla hjärtans dag och nu är där gas i den, skoj!
Jag har även ett recept på crumble som jag ska testa men nu är klockan så myckat så det hinner jag inte ikväll.

Imorgon är det bröllop, men nu när jag tänker efter så är det så j-vla synd att jag missar jobbe kvällen... åh
Hade velat göra båda.

Puss å kram å gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0