Skola

Jag ska köra till skolan om 5 minuter, idag har vi management och engelska... Dagen kan nog bli ganska seg och lång kan jag tänka mig men nu är det bara en vecka kvar sen är det praktik i 8 veckor...

Igår vad vi och shoppade på Väla. Jag hittade några snygga baströjor påp Gina Tricot, men Mathias tyckte att de var tråkiga så jag köpte inte dem.

Jag provade också ett par korta jeansshorts, som man kan ha strumpbyxor under, eller som de är i sommar. De var helt ok men inga snygga fickor där bak så jag köpte inte dem heller.

Man måste våga ha på sig det man tycker är snyggt, men jag känner att jag inte riktigt vågar ha på mig allt jag tycker är snyggt. Men samtidigt måste man kunna bära upp plaggen, det är inte plaggen som ska bära upp personen.

Puss å kram ha en nice dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0