Fint väder

Idag är det fint väder, solen lyser och jag är ledig hela dagen.
Mamma ska firas i eftermiddag, det är vad jag har på schemat idag... Men jag tänkte även vara duktig här hemma genom att putsa fönsterna, och åka till återvinningen med massa kartonger och grejer som finns i källaren.

Imorgon ska jag till Gastro, och på lördag ska jag på modell för en dag, det ska bli en kul och annorlunda utflykt.

Sen blir det praktik i 8 veckor.

Sen får vi se vad som händer på jobbfronten, man kan ju bli arbetslös man vet aldrig, men jag är iallafall glad att jag har gjort denna utbildningen, för jag ville komma ifrån café och jobba som kock istället och detta är en bra början iallafall, och jag har stor chans att få de kockjobb jag kommer söka.

Nä nu kallar fönsterna "vi vill bli putsade"

Kram


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hur var det att vara modell för en dag? Ska själv iväg på det i april.

Kram

2009-03-14 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0