Tv och bakkväll

Nu kom jag på att jag kan ju blogga, jag har inget speciellt att göra.
Jag har bakat i eftermiddag, det blev frallor med russin i.
Jag vet inte om jag har sagt det innan, men jag kan ju säga det igen att jag tycker att det är äckligt med alla kemikalier som finns i köpebröd, dessutom blir det mycket billigare att baka själv, det är därför jag vill göra det så ofta som möjligt.
I lördags var vi ute i Båstad. Det var hemskt trevligt... om man nu kan säga så.
En gammal kompis E var med oss, och vi hade vilda diskussioner om allt möjligt på Sveas skafferi.
Vi satt där (5 pers) och tog öl efter öl varvat med vin, jag tror vi satt där flera timmar och diskuterade intressanta ämnen.
Sen gick vi till Hamnkrogen, och efter halva tiden så fick inte E vara kvar där, så då stod han precis utanför och var med ändå på sitt lilla vis =)
Sen när vi tog taxin hem så skulle visst E hem till oss.
Sen sov han här på soffan.

Det känns tråkigt att bara sitta och glo på tv ikväll, jag får väl hitta på något att göra mer.
Vi laddar ner "låt den rätte komma in" som vi har hört ska vara jättebra, så det blir nog den ikväll.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0