Mys

Det är en timme tills jag ska köra till jobbet, jag sitter och myser med kaffe och så =)
Kollar på ett jävligt räligt program av "the doctors" Det handlar om sex, och det är sex in i minsta detalj med bilder hur allt går till och vad som händer med vad o.s.v. asså det är riktigt äckliga bilder och äckliga frågor, hade ni sett det hade ni förstått jag vet att jag låter tramsig.
Jag är fortfarande hes efter förkylningen, jag fattar inte vad detta är för sjuk förkylning för Mathias blir inte smittad, och allt sitter i halsen, jag har inte varit snuvig ett dugg bara haft riktigt ont i halsen.

På söndag ska vi fira Mathias, jag ska gå upp tidigt och baka tårtbottnar, kanelbullar och någon mer kaka, sen ska jag lägga ihop en jordgubbstårta med mosade jordgubbar, vaniljkräm, grädde, dekorera med jordgubbar och svartvinbärsgelé, åh det ska bli så gott.

Ha en nice dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0