Födelsedag för baby

Idag fyller min älskling 29 år, jag är hemma från jobbet jag är förkyld och hes (det var värre igår), men jag kan inte låta bli att sjunga massa karaoke på datorn! Vilket gör att jag blir ännu hesare, men det gör att jag får en fin röst liknande Rihanna hihi.
Min favorit att sjunga är Rihannas "Hate that i love you" jag gillar den låten =)
Ibland blir man sugen på att börja kören igen, och ibland blir jag sugen på att köpa ett piano.
Jag ska kolla på blocket och se vad där finns, isåfall ska jag ta upp mina pianokunskaper igen, riktigt kul.

Jag kollar ut, där är en trädgård som säger "tag hand om mig" och jag ska snart gå ut och ta hand om den.

Tror jag ska klippa gräset också idag, det är min nya hobby.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0