Uppdatering

Idag har jag och M varit på utflykt till Ikea och Väla. Jag köpte en stor växt till tv rummet, den passar bra där, den står på plats nu, och jag hittade en grön tröja på rea.
Snart är det innebandy igen, det är riktigt kul med den nu, och förra veckan gjorde jag två mål och var duktig enligt Mathias, stod på rätt ställe o.s.v.
Man lär sig mer och mer.
Snart börjar skolan igen... Jag har inte gjort alla läxorna än, ojojoj men jag tror jag tar en intensivpluggning från imorgon och fram tills jag börjar.
Det har faktiskt varit ganska drygt att ha varit ledig såhär länge, jag har inte haft speciellt mycket att göra, och jag har inte tagit mig för att göra något heller.
Jag ser fram emot skolan nu, och Gastro, och praktiken som kommer som är på två månader.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

nej, jag leta efter dig men du va inte där då och när jag hitta dig var det redan över med "slickeriet". Fy ja vi såg ju nån på IKEA också.



jag har min dogge tröja på mig fortfarande, den ska på bia med mig ikväll och äta gott och så. S håller igen på den goda maten och godis så jag har ett val ska jag äta för henne också eller ska jag göra som henne och äta sallad...hmmm....



2009-01-03 @ 15:02:21
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0