Gastro ikväll

Ikväll ska jag på ett pass på Gastro, det känns inte så lockande idag men det är helt okej.
Jag ska åka med en i klassen  idag, det är lite roligare än vanligt.
Idag har jag varit ute i trädgården, nu har vår granne hjälpt oss med fruktträden.
Det var för några dagar sen han gjorde det och jag var ute och pratade med honom.
Han har verkligen koll på allt som händer här runtomkring... Det märkte jag.
Jag känner mig lat jämnfört med honom för de har världens finaste trädgård, och jag skäms om inte vår är fin.
Men nu ser den rättså ok ut!
Träden ser liksom nyfriserade ut!

Undra om jag kommer lära mig något nytt idag. Förra måndagen hade de 6 personer bokade bara så då förberedde vi annat, jag tror det blir samma idag

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0