Dagen

Hej bloggen, idag ska jag först besiktiga min bil, sen ska jag till Gastro och ha utvecklingssamtal.... Sen ska jag vara där ikväll tills stängning.
Undra vad vi kommer prata om på utvecklingssamtalet... Antagligen får jag säga hur jag tycker det känns och sen sägar han vad han tycker.
Men det jag allra mest vill veta är vad jag ska jobba mer med, vad jag ska förbättra mig på.
Det är det som är mest intressant tycker jag.
Det var ganska kul sist jag var där, för jag skulle göra en gräddsås till personalmaten, och den blev jättegod, sen skulle jag göra en risotto till en tjej som är vegetarian.
Så jag började göra den, och så kom kökschefen och la i lite svamp och sa att man skulle ha kokande buljong vid sidan (jag hade kall) Sen i slutet la jag i parmesanost och smör, så sa kökschefen att jag kunde ta i örter också, sen va den klar.

När tjejen tog av denna så ropade hon ut i hela köket, åååh gud vilken god risotto....Vem har gjort den....?
Jag sa stolt: Det är jag!
Där växte jag några centimeter...

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0