Godmorgon

Just nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon och dricker kaffe =)
Jag har ett arbete som jag måste fixa med idag, det handlar om att skriva om matsedlar så de passar till veganer m.fl. Ganska segt!

Inatt drömde jag om att jag shoppade, jag handlade skor, jeans, tröjor, massor! Det var för längesen jag shoppade nu...

Förresten jag glömde skriva en sak på listan igår, jag ska gå på AC/DC konsert i sommar.... Det ni!

Fast då tänker ni säkert att jag inte gillar AC/DC så mycket att jag går på en konsert, och det har ni helt rätt i.

Men nu var det så att Mathias köpte några biljetter när de släpptes för han ville gå, så blev det till slut att vi kommer vara 4 personer som ska gå på detta i Göteborg, och vi ska övernatta på en båt faktiskt... Ett hotell som är en båt som ligger i hamnen.

Nä nu måste jag börja plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0