Julbord!

Idag ska jag gå på det första julbordet för i år, det ska bli sååååå gott.

Hoppas det är buffe, jag är lite osäker på det, och då tänker jag på alla sillarna, och hoppas där är ett stort gottebord sen, med olika karameller och struvor...

Jag ska vara där halv 2, så det är ju rättså tidigt.

Jag har tagit på mig en klänning som jag köpte i somras, lila i botten med små blommor överallt. Så har jag en svart tröja över den.

Jag skulle varit ute i skogen idag, men det blev inte så, jag har bara kollat på tv hela förmiddagen... och nu e det bönnerna i repris.

Det är fullt upp i min kalender nu, och igår ringde en av mina morbröder till mig.

Han sa att vi ska träffas hela "familjen" hos mormor på lördag.

Det ska vara knytkalas men han visste inte vad vi skulle ha...  haha det är som vanligt.

Men det är skitkul att träffa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0