heej I>o tomteluva

Såg ni vilken fin tomteluva jag kommit på?? I rubriken...!

Idag är jag ledig, det har varit skönt, jag har varit ute lite på "gården" och rensat upp spik och trä och stuprör som ligger kvar sen vi gjorde vid, ligger massa löv överallt också som jag har rensat upp och lagt i vår fina trädgårdstunna som har fått en spricka i sig.

Annars händer det väl inte så mycket, igår jobbade jag med att baka upp och det gick ganska bra.
Jag ska göra det själv nästa gång morgonen till lucia, men det är inte så mycket då så det kommer gå alldeles utmärkt =)

Igår var vi på väla och kollade på julklappar. Vi fikade också som vi brukar göra där innan jul.
Vi tog polkagriskaka och kaffe och varm choklad.

Men det blev inget handlat, men vi hade lite idéer till vissa personer.

Jag funderar fortfarande på mamma o pappas. Det finns ju de "toppiga tomtarna" i glas som e jättefina. hmmmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0