En kopp kaffe

Jag sitter med en kopp kaffe nu och kollar på efter 10 innan jobbet.

Jag fick hoppa in och jobba idag, vilket jag hoppades på i veckan.
Lördagen hade jag redan sen innan men jag fick söndagen nu också, för det var en julmarknad i Grevie då. Och det tackar jag inte nej till, så mycket pengar som möjligt nu till Sälen.

De pratar om stressjukdomar och sådana saker på efter 10 idag.
Och jag känner direkt att jag mycket väl skulle kunna vara en person som råkar ut för en sån.

Man ska väl inte tänka så egentligen men det kändes som att det var grejer som stämde in.

Därför ska man ta det lugnt i vårt stressade samhälle <3

De pratar även om alkohol.

Att det finns människor som dricker för att varva ner, på kvällar och så. (men där känner jag inte igen mig...)

Det är ganska intressant det programmet tycker jag, tar upp saker som inga andra program tar upp.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0