Dagen

Ikväll skulle vi egentligen hälsat på lilla E. Men mitt i en diskussion om förkylningar så kom jag på att Mathias har varit ganska ordentligt förkyld igår o i förrgår och då slog det mig att det inte är bra att träffa en nyfödd bebis då.
Så nu ska alla samlas nästa vecka istället.

Jag har köpt ett fint litet paket =) Jag kan ju berätta sen vad det innehåller.

Ikväll är det kvällsöppet i 35 butiker i Båstad, jag funderar på att handla lite julklappar där, får se.

Det blir inte så mycket julklappar för oss detta året.

jag ska handla till 8 personer, det är allt!

Och vissa av dem är par, så om jag handlar parvis så ska jag handla 5 julklappar i år, det känns helt lagom.

Jag brukar få ganska ordentliga grejer av mina föräldrar. Förra året fick jag en stor "Le cruiset" gjutjärnsgryta+ ett kuvert med pengar i.

Så därför vill jag komma på något fint att ge till dem, mamma gillar alltid perfymer och smink hon blir nästan lite besviken om hon får något praktiskt haha!

Ha en nice dag <3

Kommentarer
Postat av: Malin

så ni var inte heller där?



Henrik va ju helt kass då och jag var inte alls glad eller pigg då. ska bli kul att komma dit i nästa vecka och spana.

2009-12-05 @ 09:21:34
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0