Uppdatering

Det var väldigt fint väder idag fram tills att det började ösregna och åska.
En sak är att jag har blivit mer rädd för åska på sistone.
Det har att göra med att det har åskat mycket i sommar, jag har läst massa olika nyheter att åskan har slagit ner i människor, och att jag blev väldit rädd en vinter när det lät sm en bomb en natt, och det var helt fruktansvärt.
Så nu är jag alltså rädd för åska, var det lite innan men värre nu.

Igår var va på 25 års fest. Det var väldigt fräsch och god sommarmat.
Det var kul att prata med sånna man har pratat med för längesen.

Jag har kommit fram till att till hösten ska jag börja på nån typ av ridskola. Om det sen blir lektioner eller hur det nu blir så ska jag göra detta.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0