Pysselkväll

Ikväll är det pyselkväll vilket ska bli jättekul. Dels att få pyssla och dels att få träffa kompisar.
Jag ska fortsätta på min gamla tavla nallar på ett klädstreck. Jag gjorde lite igårkväll bara för att komma igång, och det var kul nu efter en pause på flera år.

Det är fortfarande sommarlikt ute, jag var ute i solen igår och blev brunare, detta året har jag intagit en pepparkaksbrun färg =) Jag som är helt kritvit naturligt...

På lördag fyller jag år, jag bara "råkade" påminna min chef om det igår, jag vet att de är duktiga på att ge blommor och presener när de anställda fyller år.

Då svarade han direkt "Men hur ska vi fira det då?"

Jag kan ju hoppas på något hihi

Ha en mysig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0