Ny dag, Onsdag

 


Hej Blogg =)

Jag är hemma nu på förmiddagarna denna veckan också, jag trivs rättså bra med det.
Idag har jag lite olika projekt på gång här hemma. Jag tänkte snart gå ut och måla på staketet hade jag tänkt (olja) och samtidigt få sol på mig.
Jag kan inte riktigt fatta att jag ska tillbaka till skolan sen efter denna praktiken, jag vill inte det, det känns som jag redan jobbar där jag är men det är väl så att jag måste tillbaka och göra den sista månaden =/ grrr

Massa teoreiska arbeten..... det är inte min grej, sen kommer det praktiska köksprovet som bara kommer vara en enda stor röra....

Det jag nu ser fram emot i skolan är när vi ska äta på Noma och den sista avslutningsdagen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0