Jaha...

Tråkigt och tjafsigt och jobbigt igår på praktiken. Det var inte det minsta kul att va där igår.
Jag kände mig bara i vägen och då blev det inte kul att göra något heller.
När jag skulle köra hem så lät avgasröret som om där var hål på det.
När jag nästan var hemma så skramlade det till och jag kollade i backspegeln och där låg hela burken!
Jag körde tillbaka och tog upp den, den är helt rostig och lösa bitar innuti, så det var inte konstigt att den trillade av.

Nu har jag lämnat in bilen och fick som lånebil nåt slags skepp (V70) Nyckeln sätter man in hel och massa andra konstigheter. Tacka vet jag min lilla cherry.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, tappade du hela ljuddämparen, hihi

2009-04-17 @ 15:37:37
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0