Hej!



Hej bloggen!



Snart är det praktikdags... Puuh

Jag har köpt en klänning nu till bröllopet. Den är korall/röd i grunden, sen är där svarta stora blommor på och breda axelband och ett brett band som sitter ganska hårt år under bysten. Jag gillar sånna klänningar som är sydda på det viset. Till den ska jag ha en korallfärgad bolero som har 3/4 ärm.
 
Skitsnyggt är det. Jag vill börja använda boleron till jeans och linne, det kommer jag antagligen göra innan bröllopet.

Jag var på Väla igår med mamma, hon var med och kollade vilken klänning jag skulle ha. När jag hade hittat det jag ville ha så sa hon "Detta blir en examenspresent från oss"

Jaha sa jag tack så mycket, det hade hon gått och lurat på hela dagen vi var där!

För övrigt är det j

ättefint väder idag, det är 11 grader i skuggan och kanske 15-20 i solen.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, måste se den sen. i vilken affär köpte du den? jag ska kolla i ängelholm idag när jag ändå e där. jag ska nog försöka hitta en lila klänning.



ha det bra

2009-04-04 @ 09:22:18
URL: http://minfinasida.blogg.se/
Postat av: Teresia

Vilken vacker bild!! Den bästa hittills... Kramar

2009-04-05 @ 18:55:10
URL: http://skimrandeguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0