Vinkunskap å lite annat

Det är på schemat idag, vinkunskap och restaurangmanagement.

Jag vill inte plugga på det viset nu, jag vill till Gastro! Jag vill inte hålla på att läsa en massa, jag vill utföra saker för att lära mig.
Senast jag var på Gastro var i fredags, och det är snart en vecka sen. Nästa gång jag ska dit är på lördag.

Det blev ingen svamputställning igår, mamma och pappa tyckte inte att de hann o.s.v.
Jag försökte få med någon från klassen i sista stund, men det var ingen som ville, men det kommer säkert fler chanser till det.

Har ni läst om Madde, som har skrivit blogg några månader om sin cancer? Hon har gått bort nu, hennes blogg står som "jag är frisk" på bloggtoppen.
Det var hemskt att läsa, men hon hade hoppet kvar.

Jag har även läst om en annan tjej som bloggar om sin cancer, som skriver på Aftonbladet.

Hemsk den sjukdomen, tar alldeles för många liv.

Ha det bra, tänk på att du är frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0