Svamputställning

Ikväll ska jag gå på en svamputställning i helsingborg.
Jag frågade pappa igår om han ville följa med, för jag vet ju hur intresserad av svampar han är och han verkade vilja det så kanske både han och mamma följer med.

Nu innan på dagen ska jag gå på en föreläsning som handlar om restaurangmanagement, den varar några timmar.
Jag ska vara duktig och ha med mig papper och penna och skriva ner allt som är viktigt.
Sen ska vi ha någon annan grej som har med det att göra också. Så jag slutar kl 16 från det idag.

Jag känner mig fortfarande inte frisk, igårkväll mådde jag inte alls bra, men tur att jag har vilat inatt iallafall. Jag har hosta... Jag kommer sitta och hosta hela tiden på föreläsningen.

Förresten Linus kom aldrig igår... Vi tyckte att det var dåligt. Vi ringde till deras kontor och de trodde att han var här, så undrade de ifall vi ville boka en ny tid, men det var vi ju inte så intresserade av när det var deras fel.

Det var allt för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0