Nästan ledig

Idag är jag nästan ledig, ska plugga lite hemma bara.

Igår var det inte riktigt lika kul på Gastro, för det känns nästan som vår lärare liksom är trött på oss, men jag kan ju tänka mig att han kanske har tröttnat lite på allihopa, men samtidigt är det ju hans jobb, så han får stå ut med att där är elever som frågar hela tiden.

Men jag bara kände så igår att om man frågar för en liten sak, så ska hela receptet babblas upp precis som att man är trög, och om man inte frågar och gör något på sitt egna sätt, då är inte det bra, för då gör man inte exakt som de gör där.

Men det går nog lite i vågor det här.

Jag tänker iallafall fortsätta fråga om saker som jag inte är hundra på eftersom han är vår lärare.

Ja, annars idag så har jag lite ärenden jag ska fixa, hämta min nya linser t.ex. jag fick höjt en extra styrka på dessa nu så att jag ska se riktigr knivskarpt.

Ha en bra dag allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0