Helg!

Igår var jag på Gastro, det var riktigt roligt.
Jag fick ha hand om personalmaten både vid lunch och på kvällen, på kvällen kokade jag först ägg i ugnen,

sen sa chefen
 "Har du tagit fram formbrödet?"
Jag sa vaddå, vad ska vi ha det till
"du ska göra räkmackor till personalen, du som har jobbat med mackor innan"
Jaha sa jag, så gjorde jag det och alla tyckte att de var jättegoda.

Jag fick ett annat uppdrag också, där var en i personalen som var vegetarian, då sa de bara så till mig
"jaja då får du hitta på något till henne"

Då tog jag blomkål, blandad svamp, paprika, rödlök och gjorde en wok, sen tillsatte jag nån slags tomatsås så blev det som en liten veggryta.

På det stora hela verkar det som att det går rättså bra för mig, och jag SKA ha VG i alla köksämnena
Jag ska jag ska jag ska
De andra kan man bara få G i så det ska jag väl klara av rättså lätt.

Nu ska vi äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0