Vaken!

Jag vaknade kl 10 idag, jag kom hem vid 24 ungefär inatt.
Jag gillar mina "arbetskamrater" jag har på praktiken, synd bara att det är på låtsas... Synd att det inte kan vara mitt riktiga nya jobb.
Vi klickar bra faktiskt...
De verkar ha en del träffar med personalen, och innan jul träffas de i köket och gör julgodis... snyft

Jag kände också igår att det ska bli kul att jobba med detta sen, uppläggningarna, luncherna, kvällarna, allt man lagar, jag ser fram emot det, och jag är stolt över mig själv att jag vet vad jag vill ha för arbete, iallafall nu och kanske 10 år framöver.

När jag kom hem var här varmt i huset, och fortfarande glöd i kaminen så jag slängde in några vedträd, fortfarande go värme i huset nu.

På lördag är det 25 års fest hos våra vänner!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0