sista dagen

Idag är det sista dagen på apu:n. Jag har lärt mig en del men inte jättemycket. Det var bättre i början, denna sista veckan har faktiskt mest varit tramsig... Och då är det kökschefen som tramsar, skämtar hela tiden, varvat med att man kan få en dum kommentar.  Alltså det kan vara jättekul med sånt och jag är rättså skämtsam själv, men man är ju ändå seriös när man kommer och ska göra praktik. Och man vill inte att folk liksom ska gå över gränsen med att vara löjliga.
Det känns också som att de är trötta på att ha praktikanter, och de är vana vid att ha praktikanter från gymnasiet men de har väl gjort sitt bästa kanske, jag har ju fått en del lite mer avancerade grejer att göra (Vissa)
Men ändå fast det blev lite såhär knäppt, så frågade jag igår om de vill ha extrapersonal till jul.
För på mitt vanliga jobb är där inte så mycket extra, så tänkte jag om jag kunde fått här så hade det varit bra.
Men jag vet inte vad svaret blev, det var ju inget nej iallafall, svaret var så flummigt liksom så jag får väl se vad de säger idag.

Jag tycker ialafall att jag har skött mig, jag har varit där alla dagar och jag har kommit i tid, jag har gjort det jag har blivit tillsagd att göra (och även en del på frihand eller vad man ska säga)

Jag har faktiskt beställt en halloweenstubbe som jag ska ha med mig idag för att det är sista dagen.

Ha det bra idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0