Precis kommit hem

Snart ska jag åka och träna, gympa =) it´s tha shiiit
Har varit på praktiken hela dagen, det var helt ok idag, dagen gick snabbt, nu går det liksom lite av sig själv. Jag bakar brödet på morgonen, sen hjälper jag till med något annat sen är det buffén och sen är det städning, sen vid 14 så går vi och äter, sen går dagen så snabbt resten... Det är helt sjukt det känns som att man äter och sen gör man klart en grej i köket och sen är det dags att gå hem.
Nu är det bara tre dagar kvar... hoppas de kan erbjuda mig något extrajobb, för på mitt andra jobb är där inte speciellt mycket nu iochmed lågsäsong.
Hoppas iallafall man skulle kunna få jobba något extra över julen.

Ha en fortsatt bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0