Har börjat

på praktik på Lilla Helwetet nu.
Allt är jättebra, och något jag märkte direkt är att de är ju faktiskt trevliga och snälla mot varandra i det köket...
Det har jag inte varit med om på länge och jag tror att det är ganska ovanligt, eller är det annorlunda på skåne och Halland.
Jag kan tänka mig att Skåne är lite tuffare i tonen, på så vis blir saker sagda, man är nästan så rak så man är otrevlig, men på så vis går det så snabbt som det kan gå, men detta gäller bara i köket, inte när man är utanför det.
Jag vet inte vilket jag föredrar, får nog fundera på det. Det ska iallafall inte bli mesigt så man typ inte vågar säga allt till varandra, men så är det inte heller där jag är nu, det är mer bara en snällare ton.

Ikväll ska jag vara med på A la Carten, och det ska bli skojjigt,
Skriver mer en annan dag.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0