En ny dator

Hej bloggen, jag sitter faktiskt i fåtöljen nu och skriver, för vi har en ny dator nu, eller en till har vi fakiskt, det var ett litet impulsköp men det varv ett roligt impulsköp =)
Jag har ett glas vin här bredvid mig och vi har precis kollat på ett dansbandsprogram på tvn, det var rättså bra.
Vi ville egentligen gjort något annat, gått ut eller något sånt, men alla verkade ha annat för sig och mina klasskompisar har inte heller ringt, jo en men det var en fest i hbg hos folk som jag inte har träffat någon gång så då kändes det inte lönt att åka dit.
Jag får rätta vad jag har skrivit för datorn missar bokstäver, antingen är det fel på den eller måste man trycka hårdare på dessa tangeterna.
Bye bye för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0