åååh

Idag är jag ledig, men kan jag slappna av och ta det lugnt för det? Nä det kan jag inte och imorgon ska jag jobba.
Jag har hamnat i en svacka, jag orkar ingenting, jag skulle helst bara ligga ner och kolla på tv, typ hela dagen.

Kanske jag inte pallar tempot i skolan?
Det är just det när man är på de teoretiska sakerna som jag liksom inte orkar med, känner mig inte alls peppad längre.

Ska iallafall försöka få en bra dag idag, snart ska jag åka och betala oljan och handla, ikväll kommer våra närmaste vänner för att fira våra fördelsedagar, har inte träffat er på ett bra tag.

Kan det inte bara komma en stor våg av ork och lust och liv och svepa över mig, och vara i sisådär ett år?

Kommentarer
Postat av: Malin

Kram

2008-10-03 @ 15:55:21
URL: http://minfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0