Trött på att vara...

Så fick man bidraget idag. Men hur långt räckte det? Det räckte inte till alla mina utgifter, så alltså får man sambo betala resten, och det är så tråkigt, jag vill inte att han ska betala resten, och jag vet att ytterligare en månad  framöver kan jag inte handla ett skit.
Jag blir irriterad av detta, jag vet att det kommer lösa sig men jag blir ändå irriterad.
Det var tänkt att jag skulle jobba massor extra, det var liksom inga problem, men nu när man frågar om jobb så är där inget. (Fast han ringde ju igår om ett nytt bakjobb så det kanske det blir)
Sen vet jag också att nästa månad kommer jag få bara ca. 1500! Jävla skit

Jag dricker kaffe som smakar som svartsoppa, med alla sånna julkryddor. Jag micrade det som blev över igår kväll hihi.

Snart ska jag till praktiken, och jag vill inte vara irriterad där...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0