Hemma hela dagen

Har varit hemma "vård av sjukt barn" kan man ju kalla det om man vill =)

Jag har fått gjort jättemycket idag, jag har bakat tunnbröd =)
Ni kan få receptet om ni vill men bara om ni lovar att baka dem. Man gräddar dem i en torr stekpanna, ganska häftigt, det är halvgrovt mjöl och lite sötat, så det passar både mig och Mathias, jag vill ha grovt och han vill ha sötat.

Nu har jag bara roliga saker att se fram emot i skolan. På måndag ska vi på två studiebesök, och veckan därpå ska jag på praktik, samma med veckan efter, sen blir det två veckor med julbord på Gastro, ska bli kul det med.

Sen är det faktiskt jullov =) Men lite plugg, lite jobb, och lite ledigt

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0