Dagens planer

Idag ska jag till Gastro och göra provmatlagning. Jag ska bli en topchef =) Vi är en liten grupp som ska hitta på vad man kan göra med olika råvaror, jag tror det är så vi ska göra. Det är lite som en träning till det slutliga matlagningsprovet.
Annars i veckan har jag gjort en redovisning om min praktikplats m.m. m.m. det är redovisningar inför klassen hela tiden känns det som, n
är den ena är gjord så kommer nästa. Men jag börjar tycka att det är lite roligt faktiskt, speciellt om man har powerpoint, och är man intresserad av vad man pratar om så är det kul. Men däremot är det pest om man inte är intresserad av det. Datorn klickar konstigt.... Därför blir det olika text hela tiden...
Jag fick tillbaka mitt vinkunskapsprov i veckan, man kunde bara få G och det fick jag. Jag var en bra bit över, men såklart är jag ju inte nöjd med det... Jag ville ju haft alla rätt.
Lilla Helfwetet skulle skicka ett betyg till mig men det har inte kommit än... Hoppas det kommer snart, men jag hörde också att min lärare skulle skicka papper som skulle fyllas i så det är kanske det som händer istället.

Ha en trevlig dag, hoppas min dag blir riktigt mysig i köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0